Lulu

17 Ocak 2011 Pazartesi

pilates

Merhaba kızlar,

Yaklaşık 2 haftadır pilates yapmaya başladım. Kilo vermediğim halde görenler "ne kadar zayıflamışsın kaç kilo verdin" deyip duruyor :))) evet aynı kilodayım fakat en az 4-5 kilo vermiş gibi görünüyorum inceldim :)) En moral verici tarafıysa daha yeni pilates yapmaya başlamış olduğum halde hemen etkisini görmem oldu. Herkese bu sporu tavsiye ediyorum. Ben dvd eşliğinde evde yapıyorum. Top, lastik ve minder aldım.
Elbette en azından başlangıç aşamasında bir uzman kontrolünde yapmak daha iyi olabilir fakat ben uzun süredir ekranlardan ve netten izlediğim için hiç zorlanmadan yapmaya başladım.

Güzel olmak sağlıklı olmaktır. Sağlığımız için spor yapmalıyız. Herşeyi kozmetik ürünlerden beklemeyelim :))

1 yorum:

  1. Pilates süper bir spor evet kilo verdirmiyor ama inanılmaz sıkılaştırıyor. Ama ben 1-2 ay yapıp dümdüz karına sahip olup bıraktım ve bir iki deneme daha yaptım yeniden başlamak için ama olumsuz :(( Umarım sen aynen devam edersin ben de en kısa sürede sahalara geri dönerim.;))

    YanıtlaSil